Контакти  

Застрахований автомобіль

При настанні страхового випадку Страхувальник зобов’язаний:

  • Вживати всіх можливих заходів щодо рятування ТЗ, запобігання та зменшення збитків, завданих внаслідок Страхового випадку.
  • Негайно, як тільки стане відомо про настання страхового випадку, повідомити відповідні (в залежності від характеру страхового випадку) компетентні органи – органи Державної автоінспекції (ДАІ), відомчі аварійні служби, органи пожежної охорони, органи МВС та інші, а у разі ДТП діяти відповідно до вимог ПДР.
  • Впродовж 48 годин з моменту настання страхового випадку, за виключенням вихідних та святкових днів, повідомити про це Страховика за телефоном (0312) 66-41-97, (0312) 66-54-38 (м. Львів - 032-260-16-29, 032-260-16-31), а потім не пізніше 48 годин після телефонного повідомлення, зробити письмову заяву Страховику про причини, обставини та характер збитку.
  • Вимагати від компетентних органів оформлення та надання документів щодо встановлення факту, причин та наслідків Страхового випадку. При ДТП вимагати від працівників ДАІ негайного надання довідки про ДТП, копію схеми ДТП, копію протоколу про адміністративне правопорушення (якщо такий протокол складено по відношенню до водія застрахованого ТЗ, та рішення суду про винуватців ДТП.
  • Надати Страховику інформацію про інших учасників ДТП, а саме: прізвище, ім’я та по батькові, адреса проживання, контактні телефони, страхову компанію та номери договорів страхування транспортних засобів та цивільної відповідальності власників наземних транспортних засобів, якщо такі договори існують.
  • По можливості зробити фотографії пошкоджень ТЗ та предметів, з яким він зіткнувся, або, якщо ТЗ було пошкоджено іншим ТЗ, зробити фотографії слідів фарби іншого ТЗ на пошкодженому ТЗ, осипу лакофарбового покриття, осипу ґрунту на дорозі в місті ДТП.
  • Надати Страховику пошкоджений ТЗ для огляду. Огляд повинен провадитись за участю учасників ДТП в світлий час доби.
  • Не здійснювати ремонтні роботи ТЗ без письмової згоди Страховика до здійснення огляду ТЗ, передбаченого п. 6.7. Договору страхування (за виключенням робіт, необхідних для здійснення транспортування пошкодженого ТЗ до місця його ремонту або зберігання ТЗ, узгоджених зі Страховиком).
  • Здійснити всі необхідні дії, для передачі права регресної вимоги Страховиком до особи , винної в настанні страхового випадку та передати Страховику всі необхідні документи для реалізації цього права.
  • Узгоджувати всі свої дії, які пов‘язані з страховою подією, зі Страховиком.
 
88009, Україна,
м.Ужгород, вул. Грушевського, 78а,
тел.: (0312) 66-41-97, 66-54-38.
e-mail: polis-centr@ukr.net